لحظه ها

ミ★ミبــــــازی روزگــــارミ★ミ
لینک دوستان

      تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان

     ミ★ミبـــازی روزگـــارミ★ミ 

و آدرس rozemeshki.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 

لحظه هـا تـنـها پـرنـدگان مهاجــری هستند کــه 

 

هــرگــز بــه لانــه بــرنمیگردنــد

 

 

من گریــزانــم از ایـن شکل حیــات وازیــن غربت تـلخ

 

کـه بــه اجبـــار بـه پــایـم بستند

 

می گریــــــزم از عشق

 

وتـو ای نـازترین خاطره ها،همه جا در پی تـو می گردم

 

  



نظرات شما عزیزان:

بچـہ ڪرج
ساعت19:50---7 خرداد 1395
آتش زدن به یک “سرنوشت”
کبریت نمی خواهد که !!
“پـــا” می خواهد …
که لگد بزنی به همه دارایی یک نفر …
و …
بـــــــــروی .. !!
.


مائده
ساعت12:09---5 بهمن 1394
اینکه دوستم داشته باشی مثل این است که
عابری در پیاده رو ناگهان در آغوشم بگیرد
همین قدر بعید…همین قدر ممکن… !


مائده
ساعت12:08---5 بهمن 1394
زیآدی رُک بودَنَم خوب نیست ,, آدَمو مَنفور میکُنِه,, آدَمآ دوس نَدآرَטּ یِـہ سِری چیزآ رو اِنقَد رُک بِشنَوَטּ [!] ×

مائده
ساعت12:07---5 بهمن 1394
ﺑﻐﻠﻢ ﮐﻦ ﮐﻪ ﻫﻮﺍ ﺳﻮﺯِ ﻓﺮﺍﻭﺍﻥ ﺩﺍﺭﺩ
ﺑﺪﻥ ﯾﺦ ﺯﺩﻩ ﺍﻡ ﺣﺎﻝِ ﭘﺮﯾﺸﺎﻥ ﺩﺍﺭﺩ
ﻣﺜﻞ ﺑﯿﺪﯼ ﺗﻨﻢ ﺍﺯ ﺳﻮﺯ ﻫﻮﺍ ﻣﯿﻠﺮﺯﺩ
ﺍﻣﺸﺐ ﺁﻏﻮﺵ ﭘﺮ ﺍﺯ ﻣﻬﺮ ﺗﻮ ﻣﻬﻤﺎﻥ ﺩﺍﺭﺩ
ﻟﺐ ﺑﻪ ﺭﻭﯼ ﻟﺐ ﺳﺮﻣﺎ ﺯﺩﻩ ﯼ ﻣﻦ ﺑﮕﺬﺍﺭ
ﻟﺒﺖ ﺍﻣﺸﺐ ﺑﺨﺪﺍ ﻣﺰّﻩ ﺩﻭ ﭼﻨﺪﺍﻥ ﺩﺍﺭﺩ
ﺣﺴﺮﺕ ﺩﺍﻏﯽِ ﺁﻏﻮﺵ ﺗﻮ ﺑﯿﻤﺎﺭﻡ ﮐﺮﺩ
ﺗﺐ ﻣﻦ ﺑﺎ ﻟﺐ ﺗﻮ ﭼﺎﺭﻩ ﻭ ﺩﺭﻣﺎﻥ ﺩﺍﺭﺩ
ﺑﻐﻠﻢ ﮐﻦ ﮐﻪ ﺩﺭ ﺁﻏﻮﺵ ﺗﻮ ﺁﺭﺍﻡ ﺷﻮﻡ
ﺭﻭﺡ ﺳﺮﮔﺸﺘﻪ ﯼ ﻣﻦ ﻣﯿﻞ ﺑﻪ ﻃﻐﯿﺎﻥ ﺩﺍﺭﺩ
ﻟﺤﻈﻪ ﺍﯼ ﺍﺯ ﻣﻦ ﺍﮔﺮ ﺩﻭﺭ ﺷﻮﯼ ﻣﯿﻤﯿﺮﻡ
ﺑﯽ ﺗﻮ ﺍﯾﻦ ﺯﻧﺪﮔﯽ ﺍﺻﻼً ﻣﮕﺮ ﺍﻣﮑﺎﻥ ﺩﺍﺭﺩ؟
ﺁﺫﺭ ﺍﻧﮕﺎﺭ ﮐﻤﯽ ﺧﺴﺘﻪ ﺷﺪﻩ ﺍﺯ ﭘﺎﯾﯿﺰ
ﻣﮋﺩﻩ ﯼ ﺁﻣﺪﻥ ﻓﺼﻞ ﺯﻣﺴﺘﺎﻥ ﺩﺍﺭﺩ
ﻣﺜﻞ ﺁﺫﺭ ﮐﻪ ﺩﺭ ﺁﻏﻮﺵ ﺯﻣﺴﺘﺎﻥ ﮔﻢ ﺷﺪ
ﺑﻐﻠﻢ ﮐﻦ ﮐﻪ ﻫﻮﺍ ﺳﻮﺯِ ﻓﺮﺍﻭﺍﻥ ﺩﺍﺭﺩ..


☆тαяƖαη☆
ساعت12:26---1 بهمن 1394
چه قدر خسته ام از «چرا»؟
از «چگونه»!
خسته ام از سؤال های سخت
پاسخ های پيچيده
از کلمات سنگين
فکرهای عميق
پيچ های تند
نشانه های با معنا، بی معنا...

دلم تنگ می شود گاهی،
برای يک «دوستت دارم» ساده
دو «فنجان قهوه ی داغ»
سه «روز» تعطيلی در زمستان
چهار «خنده ی» بلند
و پنج «انگشت» دوست داشتنی!


غریبه
ساعت0:13---26 دی 1394
اهل پرواز اگر باشی….

همین بالهای شکسته ی من هم…

تو را تا آسمان خواهد برد…


مائده
ساعت19:48---22 دی 1394
◊◊ من عاشق نیستم!!
فقط وقتی حرف "تو" میشود...
دلم "سیگار" میخواهد!!
تا بغضم را با دود فرو دهم؛
همین!
تقریبا همه را متقاعد کرده ام که دیگر
دوستت ندارم...
الان فقط خودم قانع نمیشوم..! ◊◊


مائده
ساعت19:48---22 دی 1394
گاهـــی پای کســی میمـــانی ....
که نــه دیدی اش .... نه میشناســـی اش .......
فقـــط حســـش کرده ای .... تجســمش کرده ای
پشتـــــ هــــاله ای از نوشتــــه های مجـــازی روی پیــــج مجــــازی اش ...
که هر روز میخـــوانی و در جـــوابش میگویی ....
لایـــــــک ....


*-*
ساعت17:24---22 دی 1394

باشــی یــا نباشــی ..

ایــن شب ســـر میشـــود !

امــا ایــن شب کجـــا و آن شب کجــــا؟!



*-*
ساعت17:23---22 دی 1394

کبوتر کوچک قلبم برایت پر میزند

دانه ی محبت بپاش که اسیر دام تو بودن آرزوی من است



*-*
ساعت17:23---22 دی 1394

مرا هیچ چیز عذاب نمی دهد

جز اینکه همیشه دانسته خطا کردم

ندانسته آلوده شدم، نشناخته وابسته شدم

و نخواسته رانده شدم



*-*
ساعت17:23---22 دی 1394

کنارم که هستی

خیابان ها از ماهیت می افتند،

رسیدنی در کار نیست

شانه به شانه مقصدم قدم میزنم


*-*
ساعت17:22---22 دی 1394

گاهی هم باید، خود را به خریت زد

همیشه “فهمیدن” چیز خوبی نیست

آدمی را از پای در می آورد …

یک شب به خودت می آیی می بینی

مُرده ای ..!

تنها نقش زنده ها را بازی می کنی …



رها
ساعت22:33---21 دی 1394
در عشق باید

درد دوری کشید


غم یار خورد


ترس رقیب داشت


و زیر بار این همه له شد،


خوشه ی دست نخورده ی انگور زیباست


اما مست نمی کند... !


[̲̅a̲̅][̲̅t̲̅][̲̅e̲̅][̲̅f̲̅][̲̅e̲̅][̲̅h̲̅]
ساعت15:58---20 دی 1394
یه نــــمه سگ که باشـــــے
خــود به خــود،گربه ها میـــپیچن به بازے


[̲̅a̲̅][̲̅t̲̅][̲̅e̲̅][̲̅f̲̅][̲̅e̲̅][̲̅h̲̅]
ساعت15:58---20 دی 1394
+دارے گریہ میکُنے؟
_نـَہ حساسیَت دارَم. . .
+بـِہ چے؟
_بِہ یادِش..


[̲̅a̲̅][̲̅t̲̅][̲̅e̲̅][̲̅f̲̅][̲̅e̲̅][̲̅h̲̅]
ساعت15:58---20 دی 1394
↯↯↯هــــــــــی روزگـــــار نامــــــــــرد یــــَــــــواش↻
✓دل مــــــــــا بــــــــ تنهایـــــے عادتـــــ نداشــــــــــت✓
سپـردیمون دسـت آدم بـــــَـــــداش↯↯↯

ولــــــــــے خـــُـــــــب دارم بــَـــراش


[̲̅a̲̅][̲̅t̲̅][̲̅e̲̅][̲̅f̲̅][̲̅e̲̅][̲̅h̲̅]
ساعت15:57---20 دی 1394
ﭼــــــــــﮧ ﺣﺎﻟﯽ ﻣﯿﺪﻩ ﺳﯿﮕﺎﺭﯼ ﺑﺎﺭ ﺑﺰﻧﯽ ➣
‌ ﺑﺸﯿﻨـــــــــﯽ ﯾﻪ ﮔﻮﺷــــــــــﮧ ﺯﺍﺭ ﺑﺰﻧــــــــــﮯ ➣
ﮔﺮﯾــــــــــﻪ ﮐﻨﯽ ﮐــــــــــﺎﻡ ﺳﻨﮕﯿﻦ ﺑﺎﯾﻪ ﺣﺎﻝ ﺑﺰﻧــــــــــﮯ

ﺧﺎﻃﺮﺍﺕ ﯾــــــــــﮧ ﺣــﺮﻭﻡ ﺯﺍﺩﻩ ﺭﻭ ﻫﻤــــــــــﻮﻧجا ﺩﺍﺭ ﺑﺰﻧﯽ


[̲̅a̲̅][̲̅t̲̅][̲̅e̲̅][̲̅f̲̅][̲̅e̲̅][̲̅h̲̅]
ساعت15:57---20 دی 1394
✘ﻣُﻬّﻢْ ﺗَـﺮﯾـﻦْ ﺟَـﻬـﯿــﺰﯾـــِہ ﯾـِــﻪ ﺩُﺧْـــﺘَﺮ

↭ ﺑــَـــﺪَﻥِ ﺩَﺳــْْْـــــــــتــ
ﻧَـﺨـــُﻮﺭْﺩَﺷـــــــِہ ↭

نــــــه چــــهــــــار تـــا
تــــیــــر تـــــــخــــتـــــہ

☀مَــــشتــــے☀


[̲̅a̲̅][̲̅t̲̅][̲̅e̲̅][̲̅f̲̅][̲̅e̲̅][̲̅h̲̅]
ساعت15:57---20 دی 1394
داداشـم بـجاے حـساس بـودن روے نـگاه دوست⇙دخـترت⇘

حـساس بـاش روے پیـشـونے چـروک شـده ⇠⇖مـادرت


[̲̅a̲̅][̲̅t̲̅][̲̅e̲̅][̲̅f̲̅][̲̅e̲̅][̲̅h̲̅]
ساعت15:56---20 دی 1394
خـــــدایا !!
من همـــــونیم ڪہ شبا با تنهاییـــــم سرگرم میشــــــــــم تا خوابــــــــــم ببره شناخـــــتے یا اصـــــل بدم

هــــــــــــــــــــہ


[̲̅a̲̅][̲̅t̲̅][̲̅e̲̅][̲̅f̲̅][̲̅e̲̅][̲̅h̲̅]
ساعت15:56---20 دی 1394
واسہِ مونـدَن توایـــــݧ بازی باید هـار باشے∝
باید شبـــــ وروز باقَلَمِت پایِ کار باشے∝


[̲̅a̲̅][̲̅t̲̅][̲̅e̲̅][̲̅f̲̅][̲̅e̲̅][̲̅h̲̅]
ساعت15:56---20 دی 1394
میدونی داااااااااش: ✘یاری کِه یـــــــــــــــار نیست✖

⇦ تَرکِـــــــــــــــش هَم عــــــــــــــار نیست


[̲̅a̲̅][̲̅t̲̅][̲̅e̲̅][̲̅f̲̅][̲̅e̲̅][̲̅h̲̅]
ساعت15:56---20 دی 1394
✓میگُفت روم کلے غیرت داره ✓
⇦ هہ⇨ الان کو؟
✔کلے غیبَت داره ✔


[̲̅a̲̅][̲̅t̲̅][̲̅e̲̅][̲̅f̲̅][̲̅e̲̅][̲̅h̲̅]
ساعت15:55---20 دی 1394
*منـــــی*
که تو کنارش نباشی
*تـــــــــــومنــــــــــــ


[̲̅a̲̅][̲̅t̲̅][̲̅e̲̅][̲̅f̲̅][̲̅e̲̅][̲̅h̲̅]
ساعت15:55---20 دی 1394
مــارو تو شـــوک نشون میــدن!
تـــو رو تو قــلمچی..!
هه...
حاجــــــی تو هنو فنچــــــی!!


[̲̅a̲̅][̲̅t̲̅][̲̅e̲̅][̲̅f̲̅][̲̅e̲̅][̲̅h̲̅]
ساعت15:55---20 دی 1394
میخواســتم دنــیام رنــگی مــنگی باشــه
↻ریلکس و راحـت ↺
بــــدون هــیچ دنـــگ و فــنگی باشـــه


[̲̅a̲̅][̲̅t̲̅][̲̅e̲̅][̲̅f̲̅][̲̅e̲̅][̲̅h̲̅]
ساعت15:55---20 دی 1394
♜مَـــāmØـــن♜
☜ســیاهیِــه مُـطـلَـقـَم
مـَنــو اَز چـی میـتَرسـونـی؟
▪رَفـتَنِـت؟
☜هـِـرّی
▪نـَمـوندَنـِت؟
☜هـِـرّی
▪نـَخــواسـتـَنـِت؟
☜هـِـرّی
♜مـــَــāmØــــن♜
هـَمـِـه تـَرسـام ریـختِـه✘✘


ᕼIᒪᗩ
ساعت14:32---20 دی 1394
خاطراتت صف کشیده اند !

یکی پس از دیگری …

حتی بعضی هاشان آنقدر عجولند که صف را بهم زده اند !

و من …

فرار می کنم

از فکر کردن به تو

مثل رد کردن آهنگی که …

خیلی دوستش دارم

خیلی !


ᕼIᒪᗩ
ساعت14:32---20 دی 1394
شاید تو…

سکوت میان کلامم باشی!

دیده نمیشوی

اما من تو را احساس می کنم!

شاید تو …

هیاهوی قلبم باشی!

شنیده نمیشوی

اما من تو را نفس می کشم!


ᕼIᒪᗩ
ساعت14:31---20 دی 1394
بــــاز هـــــم خیال تــــو مــــرا “برداشــــت”

کجــــا می بــــرد نمــــی دانــــم!


ᕼIᒪᗩ
ساعت14:31---20 دی 1394
مـــــــــــــی توانم بــــــــپرسم چــــــــه عطری می زنــــــــــــی؟

بـــــــــوی خوشــــــبختی می دهـــــــــی انگار …


ᕼIᒪᗩ
ساعت14:31---20 دی 1394
اگر کارگردان بودم

صدای نفس هایت

موسیقی متن تمام فیلم هایم بود…


ᕼIᒪᗩ
ساعت14:30---20 دی 1394
چه قدر دردناک است

این مشکل که همیشه برای فرار از دست یک آدم

به آدم دیگری پناه برده ایم …

اعتیاد به آدم ها بدترین نوع اعتیاد است


ᕼIᒪᗩ
ساعت14:30---20 دی 1394
گیسوان ِ سر به هوایم را بباف

تنها با سرانگشتان ِ تو رام می شوند …


ᕼIᒪᗩ
ساعت14:30---20 دی 1394
عاشق شدن چیز ساده ایست …

مهم عاشق ماندن است،

بی انتها، بی زوال …

تا ابد، بی منت ..!


ᕼIᒪᗩ
ساعت14:30---20 دی 1394
گاهی هم باید، خود را به خریت زد

همیشه “فهمیدن” چیز خوبی نیست

آدمی را از پای در می آورد …

یک شب به خودت می آیی می بینی

مُرده ای ..!

تنها نقش زنده ها را بازی می کنی …


ᕼIᒪᗩ
ساعت14:29---20 دی 1394
لبخند تو بزرگترین حادثه ای بود که،

تونست یخ قلبمو بشکنه !


ᕼIᒪᗩ
ساعت14:29---20 دی 1394
وقتی می‌خندی

عشق ، کوچک ترین اتفاقی‌ست که می‌افتد…


ᕼIᒪᗩ
ساعت14:29---20 دی 1394
گاهی میان مردم

در ازدحام شهر

غیر از تو

هر چه هست فراموش میکنم…


ᕼIᒪᗩ
ساعت14:28---20 دی 1394
دنیا ارزانی آدمهایش

فقط من باشم و تو ،

دو فنجان چای به ضمیمه لبخندت . . .


ᕼIᒪᗩ
ساعت14:28---20 دی 1394
همه ی آدمها از دور شبیه تواند !

نزدیک که می آیند؛

نه مردمک قهوه ای دارند نه لبخندی جادویی !


ᕼIᒪᗩ
ساعت14:28---20 دی 1394
کنارم که هستی

خیابان ها از ماهیت می افتند،

رسیدنی در کار نیست

شانه به شانه مقصدم قدم میزنم …


ᕼIᒪᗩ
ساعت14:27---20 دی 1394
از همان روزی که “پایت” را از زندگی ام پس کشیدی

زندگی ام دگر “پا” نگرفت . . .


ᕼIᒪᗩ
ساعت14:27---20 دی 1394
روزهای تعطیل سخت تر میگذرند!

چون میدانم وقت داری به من بیندیشی،

اما نمی اندیشی . . !


ᕼIᒪᗩ
ساعت14:26---20 دی 1394
چـتـرتــــ را بگــــیر . . .

چشــــــــــم های من . . .

بزرگ شده ی بارانند . .


ᕼIᒪᗩ
ساعت14:26---20 دی 1394
ﺗﻨﻬﺎ کسی که ﺗﻮ ﺯﻧﺪﮔﻴﻢ ﺑﻬﻢ ﭘﺎ ﺩﺍﺩ غم ﺑﻮﺩ

ﺍﻻﻧﻢ ﺗﺮﻳﭗ ﺍﺯﺩﻭﺍﺟﻴﻢ …


ᕼIᒪᗩ
ساعت14:26---20 دی 1394
همیشه بهت میگفتم دلم میخواد خوشحالت کنم ،
چه کنم که حالا دلیل خوشحالیت
نبودن منه …


ᕼIᒪᗩ
ساعت14:26---20 دی 1394
باشــی یــا نباشــی ..

ایــن شب ســـر میشـــود !

امــا ایــن شب کجـــا و آن شب کجــــا؟!


ᕼIᒪᗩ
ساعت14:25---20 دی 1394
اگه کسی گریه میکنه

به خاطر این نیست که ضعیفه،

به خاطر اینه که واسه یه مدت طولانی قوی بوده…


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ جمعه 11 دی 1394برچسب:, ] [ 21:16 ] [ DUYĞU ]

درباره وبلاگ

افسوس که زنـدگی رویـایی بیش نـبـود .